2009年4月21日

十八禁的歌: Lustra - Scotty Doesn't Know



會知道這首歌是因為看了EuroTrip(歐洲派, 歐洲性旅行), 搞笑片, 演員似乎沒有特別有名的, 但很好看, 而且笑點都還蠻對我的胃口, 並不是只有低級的黃色笑話, 雖然看片名好像蠻低級的啦 XD 西方國家好像很愛拍這種片, 一群年輕人為了某個特殊的原因而展開一段旅行, 而旅行途中的種種經歷, 以及年輕人旅途中的心智成長過程就成了電影的主要元素, 美國派, 哈拉上路都是這種片。不多說, 趕快來看歌詞:

Lustra - Scotty Doesn't Know

Scotty doesn't know that Fiona and me
Scotty不知道我和Fiona
Do it in my van every Sunday.
每個禮拜日都在我的箱型車上搞
She tells him she's in church but she doesn't go
她告訴他她去做禮拜, 但她沒有
Still she's on her knees and Scotty doesn't know!
她仍跪著(可能是某種姿勢吧..), 而且Scotty 不知道

Oh Scotty doesn't know!
So Don't Tell Scotty!
不要告訴Scotty
Scotty doesn't know!
Scotty doesn't know!
So Don't Tell Scotty!

Fiona says she's out shopping,
Fiona說他出去買東西
But she's under me and I'm not stopping...
但她在我的身軀下面而且我一直作

Because Scotty doesn't know!
因為Scotty不知道!
Scotty doesn't know! (X3)
So don't tell Scotty!
Scotty doesn't know!

Don't tell Scotty!

I can't believe he's so trusting,
不敢相信他這麼相信她
While I'm right behind you thrusting.
當我正在後面猛力衝刺
Fiona's got him on the phone,
Fiona接到他的電話
And she's trying not to moan.
她試著不要呻吟
It's a three-way call and he knows nothing!
這是個三方通話, 而他什麼都不知道!

Scotty doesn't know!(X3)
So don't tell Scotty!
Scotty doesn't know!(X3)

We'll put on a show!
我們即將上演一齣好戲
Everyone will go!
每個人都會去
Scotty doesn't know!(x3)
Scotty 不知道

The parkin lot
停車場
Why not? It's so cool when you're on top!
有何不可? 當你在頂端時真的很酷
His front lawn in the snow
雪地裡他面前的草地
Life is so hard because Scotty doesn't know!
現實是殘酷的因為Scotty不知道
(上面這一段我真的覺得很怪....照字面翻也不知道說什麼)

We did it on his birthday...
我們在他生日那天做了...

Scotty doesn't know!(X4)

Scotty doesn't know!
Scotty won't know!
Scotty doesn't know!
Scotty's gotta know!
Scotty要知道了!
Gotta tell Scotty!
去告訴他!
Gotta tell him myself!
我自己跟他講!
Scotty doesn't know! (X10)


[Chant] Scotty doesn't know! (x7)
[Chant] Scotty's gotta go!

mv: Scotty doesn't know

ps1. 我真的不是低級的人, 我只是覺得有趣。
ps2. 好空虛的歌詞 Orz 沒啥新的字。
ps3. 推薦EuroTrip這部片啦, 我看三次還是覺得超好笑!看完這部片就會知道歌詞在講什麼了,而且Fiona很正 >////< 我好愛她

沒有留言:

張貼留言